Procedura reklamacyjna
Reklamacje towaru rozpatrujemy w przypadku:
Omyłkowej wysyłki towaru innego, niż Klient wyraźnie zaznaczył (np. podczas zamówienia Klient wybrał magnes czerwony, a wysłany został żółty lub został wysłany inny magnes niż widniał w ofercie).
Uszkodzenia towaru podczas transportu, co nie wynika z winy Klienta (reklamację uwzględniamy tylko, jeżeli Klient rozpakował paczkę przy osobie, która ją dostarczyła, zauważył nieprawidłowości i spisał protokół, który jest podstawą do odszkodowania).
Reklamacji towaru nie rozpatrujemy, jeżeli:
Towar, który otrzymał Klient jest zgodny z opisem;
Klient nie zaznaczył wyraźnie, iż zależy mu na konkretnym kolorze i/lub formie (magnes lub figurka, skutkiem czego wysłany został model losowy o czym informujemy w ofercie);
Nie zaszła żadna pomyłka po stronie Sprzedawcy (wszelkie działania związane z wykonaniem zamówienia zostały przeprowadzone tak, jak wynikało z zamówienia);
Zniszczenie towaru nastąpiło już po rozpakowaniu paczki, a winę za to ponosi Klient (np. zbicie modelu poprzez nieodpowiednie umieszczenie w przestrzeni domowej);
Towar nosi ślady użytkowania dyskwalifikującego go do ponownej sprzedaży jako produkt pełnowartościowy;
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze modele były zapakowane w sposób najwłaściwszy i minimalizujący jakiekolwiek uszkodzenia w czasie ich transportu, dlatego, jeżeli zauważycie Państwo jakieś nieprawidłowości prosimy o jak najszybszy kontakt celem uniknięcia nieporozumień.