Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Reklamacje towaru rozpatrujemy w przypadku:

  1. Omyłkowej wysyłki towaru innego, niż Klient wyraźnie zaznaczył (np. podczas zamówienia Klient wybrał magnes czerwony, a wysłany został żółty lub został wysłany inny magnes niż widniał w ofercie).

  2. Uszkodzenia towaru podczas transportu, co nie wynika z winy Klienta (reklamację uwzględniamy tylko, jeżeli Klient rozpakował paczkę przy osobie, która ją dostarczyła, zauważył nieprawidłowości i spisał protokół, który jest podstawą do odszkodowania).

Reklamacji towaru nie rozpatrujemy, jeżeli:

  1. Towar, który otrzymał Klient jest zgodny z opisem;

  1. Klient nie zaznaczył wyraźnie, iż zależy mu na konkretnym kolorze i/lub formie (magnes lub figurka, skutkiem czego wysłany został model losowy o czym informujemy w ofercie);

  1. Nie zaszła żadna pomyłka po stronie Sprzedawcy (wszelkie działania związane z wykonaniem zamówienia zostały przeprowadzone tak, jak wynikało z zamówienia);

  2. Zniszczenie towaru nastąpiło już po rozpakowaniu paczki, a winę za to ponosi Klient (np. zbicie modelu poprzez nieodpowiednie umieszczenie w przestrzeni domowej);

  3. Towar nosi ślady użytkowania dyskwalifikującego go do ponownej sprzedaży jako produkt pełnowartościowy;

    Dokładamy wszelkich starań, aby nasze modele były zapakowane w sposób najwłaściwszy i minimalizujący jakiekolwiek uszkodzenia w czasie ich transportu, dlatego, jeżeli zauważycie Państwo jakieś nieprawidłowości prosimy o jak najszybszy kontakt celem uniknięcia nieporozumień.

Witryna stworzona na platformie