W
przypadku zwrotu –
odstąpienie
od umowy, bez podania przyczyny do 14 dni od otrzymania towaru (koszt
zwrotu po stronie Klienta!)
Odstępując
od umowy przy braku błędu ze strony Sprzedawcy, Klient zobowiązuje się do odesłania towaru na swój koszt. W przypadku
np. pomyłki w kolorze magnesu, proponujemy bezpłatną wymianę. W
przypadku uznanej reklamacji - Klient zobowiązuje się do
odesłania towaru na swój koszt, który to zostanie mu zwrócony
wraz z kwotą za zakup i kosztami pierwotnej przesyłki, w
wysokości najtańszej opcji, która była dostępna w ofercie.
Prosimy również o przesłanie w formie pisemnej, odstąpienie od
umowy (na e-mail sklep-artefakt.2020@wp.pl,
w przypadku reklamacji może być poparte zdjęciami).
W formularzu
zwrotu proszę umieścić takie dane jak: imię, nazwisko, adres, ,
cenę, datę zakupu, datę odebrania przesyłki oraz nr rachunku na
jaki ma być zwrócony zwrot. Nie odpowiadamy za przesłany, błędny
nr konta. Pieniądze zwracamy przelewem na konto wskazane przez
Kupującego nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od
otrzymania przesyłki zwrotnej.
Wersja: 25.4.3.6 - webapp.